Saturday, November 20, 2010

NOVEL BERSIRI----> CINTA ZAPIN

Hokeh kawan2 suma....aku sbnarnya da lama nk tulis novel neh....tp xda masa...
now da cuti boleh la aku start karang novel aku neh.. tp xder la sampai nk publish kat kedai2 buku...just dalam blog je la aku share k.... ok mgikut plan aku...novel yg aku nk wat nih dier ikowt mood aku,masa aku dan semuanya atas diriku lah...huhuhuh

Tajuk novel yg aku nk taip nanti ialah--->Cinta Zapin

Sinopsis: Cerita nih bekisarkan tentang 2 orang remaja yang bertemu di IPT terkemuka di MALAYSIA, Nazmy dan Ifa...Pertemuan mereka bermula didalam kelas dari dan bermula bibit-bibit cinta dihati Nazmy, akan tetapi dihati Ifa Nazmy tidak menarik perhatianya lansung...
Nazmy seorang yang periang,cool,romantik,suka membuat orang ketawa tetapi tidak siapa tahu apa yang berlaku didalam badan Nazmy..
Ifa seorang yang susah nak berkawan dgn org,mimik mukanya selalu membuat org berprasangka dia sombong tetapi hakikatnya Ifa seorang yang baik hati, Ifa mempunyai sifat egonya yang tersendiri,kadang2 kata-katanya memakan hati org lain tanpa dia sedari...

bagaimanakah kisah Nazmy dan Ifa....dan bagaimana mereka boleh saling berhubungan? Apa yang terjadi pada Nazmy? Adakah mereka bercinta? Adakah ianya hanya putus di tengah jalan? ....kita nantikan di dalam novel bersiri CINTA ZAPIN


~Cerita nih hanya rekaan semata mata dan adaptasi dari kisah-kisah ku sendiri~

No comments:

Post a Comment