Monday, November 8, 2010

Jika ♥

Jika...

ada apa dengan jika...
aku da penat nk pikir suma nih tp aku tetap memikirkanya...
mungkin sbb aku syg dia sgt...
mungkin hati nih dah xda untuk org lain...

dan jika cinta ini tak lgi untuk diriku...aku akan pergi dan berdoa agar dia bahagia..

mungkin lirik dan lagu ni kena untuk situasi aku sekarang...

tapi aku xpernah myesal mengenali dirinya....maybe xsampai sthun hubgn aku ngan dia....tp aku dah tahu segalanya tentang dirinya....da macam 3 tahun kenal....

sbb tu aku ssh nk lari darinya....
da mlekat dalam hati....nk korek bwk kuar pn sakit smpai nk mati....
tu la rasanya....
tp aku xkan give up....
aku yakin jodoh aku denganya....
kalau xdidunia maybe diakhirat....

ya cinta ini benar2 membunuhku...


Lirik lagu
Penyanyi: Ressa Herlambang
Tajuk:Menyesal
Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski di hati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia

Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu

Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

No comments:

Post a Comment