Friday, August 20, 2010

| The end of everything |

what i'm thinking before this it's just happen...and i end it...
because it's to hard for me to survive like this.....
to keep lie...
everyday i keep lie to my heart....imagine it's doesn't happen....
but until when i want keep lie to my heart....

sorry heart...i cannot do this to you...
i'm hurting you so much.... after this i will take care of you...
i promise!!

Saturday, August 14, 2010

I rather die for u

video

B.O.S.A.N

Selamat berpuasa rakan2 blogger sekalian....
dah lama rasanya aku xupdate blog nih
dan ramai kawan2 aku da jarang main blog... maybe sbb bz kowt..

hurm aper aku nk bebel hari ek...wahh aku pn xtaw...

aku skrg dalam dilema... dilema ngan macam2 bnda...
tp yg paling dilema dgn cinta...
haish tah la xtaw nk ckp cmner...
nk kata xsyg mmg aku syg dier...
tp....tah la... maybe dier yg xrase kowt...

xpela aku xkesah sgt sal tu...

tp aku nk dier taw yg aku syg dier....

siapa dier tu??

heheh sumone special la...tp dier da ada kekasih pn..
tp kan tp kan knapa la aku hadir dalam diri dia.. adehhh rasa mcm myemakn hdup org plak...
tp dier rilex jer...
hari2 msg....kdg2 call...
haish tah la... aku baru 3 hari xjmpa dier da rasa lain macam aku xtaw naper....
sblm2 nih mmg ada jer aku jmpa n msti aku lepak ngan dier....
kadang2 aku yg request nk jmpa dier n kadang2 dier yg ajak jmpa...
naper ek..

aku rasa mcm aku da jd balak dier plak.... sdgkan aku sedar dier da bpnya...
dan dier pn taw dier pn da bpnya...

aku nk hapuskan sikap perasan tu... tp layanan dier terhadapku membuatku rasa senang dgnnya....

ape2 pn aku doakan dier bahagia dgn kekasih dier... aku rse aku nk stop bnda nih suma sblm aku tlanjur mcintai dirinya...