Saturday, December 26, 2009

More Pic More Wedding

Duh~ agak letih sbnarnya nk update blog nih hahha tp xper blog nih tempat aku curahkan inspirasi luahan hati dan hasil2 kerja photography ku...kbykn pic yg aku mskn nih raw...xedit lg....nk tgk yg edit...mintak kat customer aku je la ek...hahah paper pn ni la serba sdikit pic yg agak latest dari aku...hihihii dapat lens baru kan....so result pon agak terbaik la....F2.8





Tu jer la ek serba sdikit dari aku...hihii nanti aku upload lg....owh lupa nk g tau pas nih aku sgt2 jarang on9 sbb aku nk smbung blaja....d kuala lumpur...nk tambah ilmu editing dan design dsamping mcari ilmu photography nih...doakn aku bjaya yerp...btw aku smbung blaja ni dalam bidang interactive multimedia design....
k chow kepada sesapa yg sudi baca blog aku nih...


2 comments:

  1. gila !...smart kot..
    dpt lense baru bukan nak roger aku..
    huhu

    ReplyDelete
  2. hahah nk roger sbnarnya...xpa2 nanti aku p umah hang owkay

    ReplyDelete